.

.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

.

.

Τρίτη, 26 Ιουνίου 2012

ΕΤΟΙΜΗ Η ΕΚΠΛΗΞΗ!!! ΙΟΥΝΙΟΣ, Ο ΜΗΝΑΣ ΤΟΥ "ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ"!!!

Φιλαράκια μου, έτοιμοι και έτοιμες για την έκπληξη; Ο δεύτερος λόγος που είμαι χαρούμενη είναι γιατί 27 Ιουνίου το ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου γίνεται ενός χρονού. Πότε πέρασε κιόλας ένας χρόνος;

Πριν ένα χρόνο "γεννήθηκε" το δελφινάκι μου. Άρχισε να κολυμπά δειλά δειλά στην θάλασσα της μπλοκογειτονιάς μας, χωρίς να φαντάζεται τι όμορφη περιπέτεια ξεκινούσε γι αυτό. Τι όμορφη εμπειρία θα ήταν αυτή, πόσο κόσμο θα γνώριζε, πόσα μπλοκοσπιτάκια.

Όταν ξεκίνησα το ιστολόγιο μου , δεν είχα ιδέα από ιστολόγια. Για πολύ καιρό έκανα τις βολτίτσες μου σε πολλά άλλα ιστολόγια και διάβαζα αυτά που αναρτούσαν. Κάποιοι από τους διαχειριστές τους μου είχαν πει "αφού ασχολείσαι με το ίντερνετ, γιατί δεν κάνεις ένα δικό σου ιστολόγιο"; Και κάπως έτσι "γεννήθηκε" το ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου. Τι όμορφη αίσθηση να έχεις ένα δικό σου δημιούργημα!


Και σήμερα, σχεδόν ένα χρόνο μετά, το ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου βρίσκεται εδώ χάρη στη δική σας αγάπη αγαπημένα μου δελφινοφιλαράκια. Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου όλους και όλες πολύ που αγκαλιάσετε το ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου και για τις όμορφες στιγμές που περνάμε μαζί.

Εδώ και μέρες σκεφτόμουν, πώς να γιορτάσω τα πρώτα γενέθλια; Και τσουπ, χθες το πρωί σκέφτηκα!! Να προσφέρω στα αγαπημένα μου φιλαράκια μια ζωγραφιά για να κοσμήσουν τα μπλοκοσπιτάκια τους.

Από 1 Ιουνίου και μέχρι 27 Ιουνίου που είναι τα πρώτα γενέθλια, όσα φιλαράκια θέλουν, ας μου αφήνουν ένα σχολιάκι, μια ευχούλα σ' αυτή την ανάρτηση και να μου λέτε και τι ζωγραφιά που θέλετε. Μπορεί να είναι κάτι αγαπημένο σας (π.χ. καρτούν, Μίνι, Σκρουτζ κλπ) ή το εικονίδιο/σήμα του ιστολογίου σας ή ότι άλλο θέλετε.

Θα χαρώ πολύ αν μαζί με τη ζωγραφιά σας, πάρετε και την εικονίτσα που υπάρχει στην αρχή της ανάρτησης (την βρήκα στο ίντερνετ).

Δελφινοφιλούθκια

Ακολουθούν οι ζωγραφιές:

1) http://despina-myworld.blogspot.com/
Εμπνευσμένη από τον τίτλο του ιστολογίου σου My World (ο κόσμος μου), έκανα μια ζωγραφιά η οποία δείχνει τον κόσμο (πλανήτης) και γύρω γύρω κολυμπάνε δελφινάκια.










Προσπάθησα να ζωγραφίσω τον Λευκό Πύργο. Θεώρησα ως το πιο κατάλληλο για το ιστολόγιο σου. Επίσης, σκέφτηκα στην ζωγραφιά μου να προσθέσω και την αρχική εικόνα του ιστολογίου μου , που μου έφτιαξες εσύ, με την Κύπρο και το Δελφινάκι. Γι αυτό αν μπορείς, ένωσε τις δύο ζωγραφιές σε μία.






Μιας και ασχολείσαι με την αγιογραφία, όπως αναφέρεις στο ιστολόγιο σου, σκέφτηκα η ζωγραφιά μου να είναι η Αγία σου, η Αγία Παρθένα. Δεν γνώριζα ότι υπήρχε αυτή η Αγία. Σου εύχομαι να σε προστατεύει πάντα.












Μιας και η αγάπη σου είναι η μουσική και το ιστολόγιο σου ασχολείται με την μουσική, σκέφτηκα η ζωγραφιά μου να είναι η Μούσα της Μουσικής, η Ευτέρπη.












Γνωρίζω ότι αγαπάς και σύ πολύ τα δελφινάκια, γι αυτό σκέφτηκα να κάνω αυτή την ζωγραφιά. Δύο δελφινάκια μέσα σε μια καρδιά.
 













Η ζωγραφια που θα μου αρεσε να μου κανεις ειναι ενα γλυκο γατακι μαζι ... με ενα δελφινακι!














ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.ΘΕΛΩ ΕΝΑΝ ΑΕΤΟ ΝΑ ΠΕΤΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΤΟ ΡΑΜΦΟΣ ΤΟΥ ΜΙΑ ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΛΥΡΑ.ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑΕΤΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙ.


  











Η ζωγραφιά αν ήταν με δελφίνια θα χαιρομουν ιδιαίτερα














Μμμμ λοιπόν για ζωγραφιά θα ήθελα μια... Minnie, τι άλλο!? Και στο φιογκάκι της να έχει ένα μικρό δελφινάκι (αν σου είναι δύσκολο δε χρειάζεται να κάνεις το δελφινάκι στο φιόγκο)! Ήταν λίγο δύσκολο να κάνω το δελφινάκι στο φιογκάκι κι έτσι το έκανα στην φουστίτσα.














10) http://beloved-ideas.blogspot.com
Εγώ θα ήθελα ένα χρωματιστό cupcake και η βάση του (το χαρτάκι) να έχει πολλά μικρά δελφινάκια πάνω!!!  













11) http://onirokosmos-art.blogspot.com
Όσο για την ζωγραφιά, ό,τι είναι δοσμένο με αγάπη (κι εσύ έχεις περίσσεια), όμορφο και καλοδεχούμενο θα είναι. Σκέφτηκα εμπνευσμένη από το όνομα του μπλοκ σου, Ονειρόκοσμος, να κάνω τον κόσμο (γη) και γύρω γύρω τα παιδιά. Ονειρόκοσμος=παιδιά και όνειρα=ονειρεμένος κόσμος των παιδιών
 
















12) http://taelia88.blogspot.com
Εγώ σαν ζωγραφιά δεν έχω κάποια ιδιαίτερη προτίμηση!! Ότι επιθυμείς εσύ!  Κι έτσι, σκέφτηκα η ζωγραφιά μου να είναι ... μα τι άλλο φυσικά, από την Ταέλια, την βασίλισσα του χιονιού!
 













13) http://liashorses.blogspot.com
Για ζωγραφιά εγώ θέλω δελφινάκι και ιππόκαμπο! :)














14) http://basilikis-art.blogspot.com
Θα ήθελα τον αγαπημένο μου ήρωα,που έχω και σαν εικόνα, τον Μποπ Σφουγγαράκι. Αν σου είναι εύκολο θα ήθελα και ένα μικρό δελφινάκι στη γραβάτα του αλλιώς δεν πειράζει. 
Ήταν λίγο δύσκολο να κάνω το δελφινάκι στην γραβατούλα κι έτσι το έκανα στο πουκαμισάκι.
















15) http://vailie-in-escapeland.blogspot.com

Λοιπον, θα ηθελα κι εγω μια καλοκαιρινη ζωγραφιτσα για το μπλογκοσπιτακι μου! Ενα παγωτο χωνακι....σλουρπ! ;ο) Με αγάπη από μένα για σένα, αγαπητή μου Βάλι, σου ζωγράφισα πολλά να διαλέξεις την αγαπημένη σου γεύση :) Την δροσιά του να 'χεις!



















16) http://www.marie-meraki.blogspot.gr
Θα μου άρεσε ένα δελφίνι που πηδάει πάνω απ' το νερό όπως είναι η εικόνα του προφίλ σου, αλλά να έχει μαζί του και το μωρό δελφινάκι.
 

















17) http://positive-thinking-greece.blogspot.com
Θα ήθελα μια ζωγραφιά και το αφήνω σε σενα το σχέδιο που θα επιλέξεις με βάση την κρίση σου!! Έτσι κι εγώ σκέφτηκα να κάνω αυτό: μιας και έχουμε μια ημέρα διαφορά στα γενέθλια μας, άρα είμαστε στο ίδιο ζώδιο, έκανα το σήμα του ζωδίου μας συντροφιά με ένα δελφινάκι :)



















18) http://decdimisaussi.blogspot.com

Θα ηθελα την ζωγραφια με το δελφινακι και την Κυπρο μας! Την έκανα, σκέφτηκα όμως να κάνω και την Αυστραλία μαζί με ένα καγκουρό και το μωράκι του. Εύχομαι να σας αρέσει η ζωγραφιά ως σύνολο.

84 σχόλια:

  1. Καλημερα και καλο μηνα Δελφινακι! Χαιρομαι που το blog σου γινεται ενος χρονου!!! Να το χαιρεσαι! Ευχομαι το blog σου να συνεχιζει να ειναι δυναμικο και υπεροχο!Η ζωγραφια που θα μου αρεσε να μου κανεις ειναι ενα γλυκο γατακι μαζι... με ενα δελφινακι! Χιχιχι! Βεβαιως και θα βαλω την εικονα με το δελφινακι αλλα δεν ειμαι σιγουρη οτι θα τα καταφερω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Αλιόνα καλημέρα και καλό μήνα.. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Πολύ όμορφη η ζωγραφιά που θέλεις, με μεγάλη μου χαρά να στην προσφέρω (το δελφινάκι θα στο κανω ροζ). Ευχαριστώ που θα βάλεις και την εικονίτσα της ανάρτησης, θα πας στο www.blogger.com / σχεδίαση / θα βρεις το γκάτζετ φωτογραφία και θα βάλεις εκεί την εικονίτσα.

      Διαγραφή
  2. Για καποιο λογο δεν μπορω να βαλω την εικονα... Μηπως να μου γραψεις τον κωδικο URL της εικονας με το δελφινακι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωω κρίμα
      http://4.bp.blogspot.com/-ZGu58MkWI20/T6_c-6ECypI/AAAAAAAAChg/8dUiCmMEAxw/s200/dolphin-first-birthday.png

      Διαγραφή
    2. Το εβαλα αλλα μου δειχνει τον κωδικο URl και οχι την φωτογραφια... Θα προσπαθησω ξανα.

      Διαγραφή
    3. λυπαμαι...δε ξερω ομως πως αλλιως να τη βαλεις και γιατι δε την δεχεται :(((

      Διαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ ΝΑ ΧΙΛΙΑΣΟΥΝ.ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.ΘΕΛΩ ΕΝΑΝ ΑΕΤΟ ΝΑ ΠΕΤΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΤΟ ΡΑΜΦΟΣ ΤΟΥ ΜΙΑ ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΛΥΡΑ.ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑΕΤΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Γιασμίν μου, ευχαριστώ για τις ευχές. Θα κάνω το εξής: πάνω στην ποντιακή λύρα να σχεδιάσω ένα δελφινάκι

      Διαγραφή
    2. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ,ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΛΥΡΑ ΜΕ ΤΟ ΔΕΦΙΝΑΚΙ,ΩΡΑΙΑ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ.ΤΗΝ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΗΔΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΚΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ.Η ΛΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΤΙΑΚΗ,ΑΛΛΑ ΚΡΗΤΗΚΗ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΛΑΤΡΕΥΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΗΣ ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΟΥ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ http://giasminblogspotcom.blogspot.gr/p/blog-page_3929.html
      ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΤΟΤΕ ΝΑ ΒΑΛΩ 2 ΦΟΡΕΣ ΣΧΟΛΙΟ ΑΛΛΑ Ο BLOGGER ΔΕΝ ΤΟ ΕΜΦΑΝΙΖΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟ ΕΙΧΑ ΞΕΧΑΣΕΙ .ΓΙΑΤΙ ΕΤΡΕΧΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΟΠΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ.ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΟΥ ΕΔΩΣΑ ΑΛΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

      Διαγραφή
    3. καλησπερα Γιασμιν... ωωω λυπαμαι που δεν ειναι ποντιακη, να σου πω την αληθεια δεν εχω δει ποτε μου, και εψαξα στο ιντερνετ και μου βγαλε αυτο... ευχαριστω που παρολα αυτα την εβαλες και ευχαριστω για τις απαντησεις και για την ζωγραφια και για το βραβειο

      εγω ευχαριστω και για την αποδοχη του βραβειου και της ζωγραφιας και μην ζητας συγνωμη δεν μου αφησες καμια εντυπωση ,απλα με την ευκαιρια της ζωγραφιας ειπα να ενημερωσω και για το βραβειο..καλη συνεχεια

      Διαγραφή
    4. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ.ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΛΥΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗ ΔΕΞΙΑ ΣΤΗΛΗ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ.ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΛΥΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΣ ΕΔΩ. https://www.google.gr/search?q=%CF%80%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%B7+%CE%BB%CF%85%CF%81%CE%B1&hl=el&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=VKnOT8WgNZGq8AOi9oCyDA&sqi=2&ved=0CF0QsAQ&biw=1280&bih=682
      ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

      Διαγραφή
    5. καλημερα..ωωω ευχαριστω..θα περασω με την πρωτη ευκαιρια στο μπλοκ σου να δω την ποντιακη λυρα και να ψαξω και τον συνδεσμο που μου στειλες..
      καλη συνεχεια

      Διαγραφή
  4. Εμείς θα πρέπει να σου κάνουμε δώρο για τα γενέθλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλο μήνα και χρόνια πολλα στο υπέροχο blog σου με το καλο!! Να σαι πάντα καλα!! Φιλιαααααα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μήνα , σ ευχαριστώ και σενα καθε καλο στα μπλοκ σου. να σαι καλα . φιλουθκια :)

      Διαγραφή
  6. Η ζωγραφιά αν ήταν με δελφίνια θα χαιρομουν ιδιαίτερα :) φιλιαααααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελήφθη όβερ :)) ευχαριστώ , φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  7. Δελφινάκι μου χαίρομαι τόσο πολύ που κλείνεις τον ένα σου χρόνο!! Είσαι τόσο καλή συντροφιά και εύχομαι να συνεχίσεις για πολύ καιρό ακόμα να μας κάνεις παρέα! Το δελφινάκι της φωτογραφίας είναι πολύ γλυκό, σαν εσένα! Μμμμ λοιπόν για ζωγραφιά θα ήθελα μια... Minnie, τι άλλο!? Και στο φιογκάκι της να έχει ένα μικρό δελφινάκι (αν σου είναι δύσκολο δε χρειάζεται να κάνεις το δελφινάκι στο φιόγκο)! Τι άλλο να σου ευχηθώ εκτός από το να τα 100στισει το blog σου? Ό,τι επιθυμείς στη ζωή σου και να γίνουν πραγματικότητα τα δελφινο-όνειρά σου! Φιλιάάάά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή μου Μίνι-Ελένη με συγκίνησαν τα λόγια σου... σ ευχαριστώ πολύ.. όλοι είμαστε γλυκά πλάσματα και καλή συντροφιά, δεν κάνω τίποτα σπουδαιότερο ή καλύτερο από κανένα άλλο μπλοκ ή διαχειριστή μπλοκ, σαν εσένα παράδειγμα που στο μπλοκ σου βάζεις τις κατασκευές σου, τις δημιουργίες σου

      σ ευχαριστώ για όλες τις ευχές , είναι πολύ γλυκές σαν εσένα

      σου εύχομαι και σένα τα καλύτερα και προσωπικά και στο μπλοκ

      ήμουν σχεδόν σίγουρη ότι ως ζωγραφιά θα μου ζητούσες την Μίνι χιχι :)) ...με μεγάλη μου χαρούα να την κάνω συνοδευομενη και με δελφινακι στο φιογκακι

      δελφινοφιλουθυκια

      Διαγραφή
  8. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!
    ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΧΩ ΗΔΗ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΩ ΣΤΟΛΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ για την ευχή..εύχομαι να σε προστατεύει και να είναι πάντα δίπλα σου η Αγία σου (ζωγραφιά που σου κανα)
      φιλούθκια

      Διαγραφή
  9. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΜΑΤΣ ΜΟΥΤΣ.ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ για τις ευχές και καλό καλοκαίρι.

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα και να χαίρεσαι το μπλογκοσπιτάκι σου!!!! :) Τις καλύτερες ευχές μου σου στέλνω!!!! Εγώ θα ήθελα ένα χρωματιστό cupcake και η βάση του (το χαρτάκι) να έχει πολλά μικρά δελφινάκια πάνω!!! Σε ευχαριστώ πολύ για την όμορφη σκέψη σου να μας ζωγραφίσεις ότι μας αρέσει!!! Ελπίζω αυτό που ζήτησα να μη σε παιδέψει! Ευχαριστώ!! Φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστώ για τις ευχές. δεν ξέρω τι είναι το cupcake (μην γελάσεις) θα ψάξω στο ίντερνετ όμως και κάτι θα βρω. φιλούθκια

      Διαγραφή
    2. είναι μικρό κεϊκάκι μέσα σε χαρτάκι, σίγουρα θα βρεις άπειρα.. αν όμως σε δυσκόλεψα, φτιάξε μου ότι θέλεις εσύ, δε με πειράζει! σε ευχαριστώ πάρα πολύ και πάλι!! φιλάκια

      Διαγραφή
    3. καλημερα..ωωω καταλαβα ποια ειναι , δεν ηξερα οτι λεγονται ετσι :))
      δεν νομιζω να με δυσκολεψει, εγω ευχαριστω..φιλουθκια

      Διαγραφή
    4. χι χι, ναι! :) Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!! :) φιλάκια!

      Διαγραφή
    5. εγώ ευχαριστώ ! δελφινοφιλούθκια

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά, Δελφινάκι, χαρούμενα, γελαστά και πολύ-πολύ ευτυχισμένα!!! Να μας ταξιδεύεις παιχνιδίζοντας στις θάλασσές σου για πολλά ακόμα χρόνια, σου εύχομαι!!! Όσο για την ζωγραφιά, ό,τι είναι δοσμένο με αγάπη (κι εσύ έχεις περίσσεια), όμορφο και καλοδεχούμενο θα είναι. Φιλιά και καλό σου μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστώ για τις ευχές, θα σκεφτώ τι ζωγραφιά θα κάνω..φιλούθκια και καλό μήνα

      Διαγραφή
    2. Πόσο πολύ σ΄ευχαριστώ δεν μπορώ να στο περιγράψω με λόγια!! Όμως μόνο αυτό μπορώ να σου πω για την ώρα και επιφυλάσσομαι για τα γενέθλιά σου! Να είσαι καλά, Δελφινάκι! Δεν θα μπορούσα να είχα επιλέξει κάτι καταλληλότερο! Μου αρέσει πολύ-πολύ!!!!!!

      Διαγραφή
    3. καλημέρα..χαίρομαι που σου άρεσε. Να είσαι πάντα καλά.

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά εύχομαι στο μπλογκοσπιτάκι σου!Πολλά φιλάκια και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστώ για τις ευχές..φιλούθκια και καλό καλοκαίρι

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου Δελφινάκι!!! Σου εύχομαι πολλά χρόνια ακόμη υπέροχης παρέας!! Εγώ σαν ζωγραφιά δεν έχω κάποια ιδιαίτερη προτίμηση!! Ότι επιθυμείς εσύ! Είμαι σίγουρη ότι κι αν είναι, θα είναι πανέμορφο!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστώ για τις ευχές.. χμμ θα σκεφτω τι ζωγραφιά θα κανω..φιλούθκια

      Διαγραφή
    2. Δελφινάκι είναι Υπέροχη!!! Πραγματικά υπέροχη!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. εγώ ευχαριστώ. χαίρομαι που σ αρεσε. φιλουθκια

      Διαγραφή
  14. Χρόνια ευλογημένα και Καλά να έχεις!
    Θέλω κάτι δύσκολο, επίκαιρο και όμορφο για σήμα στο φωτογραφία οκ
    Εσύ διαλέγεις εγώ αποφασίζω
    Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστώ για τις ευχές... αν και σου είχα κάνει τον ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ, θα σκεφτω τι αλλο να κανω.. :)

      Διαγραφή
  15. Xρόνια πολλάααα και πάντα επιτυχίες! Έριξα και τη ψήφο μου για τα τοπ μπλογκς :D Καλη επιτυχία!

    Φιλιά
    Λια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω για την ευχη..ωωω ευχαριστω για την ψηφο.. να σαι παντα καλα
      φιλουθκια..

      Διαγραφή
  16. ααα ξέχασα εγω θέλω ζωγραφιά δελφινάκι και ιππόκαμπο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπημένο μου δελφινάκι τι τέλεια ζωγραφιά που μου έκανες!!!! Σ ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!! Είναι καταπληκτική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που σου αρεσε , να σαι παντα καλα..

      Διαγραφή
  18. Τέλεια η ζωγραφιά!!! Σε ευχαριστω πολυ!!! Φυσικά και θα τη πάρω να τη στολισω!!! Να σαι καλα!!! Φιλιαααα πολλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ ευχαριστώ..φιλούθκια..να σαι παντα καλα

      Διαγραφή
  19. Καλή συνέχεια σου εύχομαι! Να είσαι πάντα έτσι δημιουργική και να μας χαρίζεις όμορφες αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω. να σαι καλα. το ιδιο ευχομαι και για σενα.

      Διαγραφή
  20. Γεια σου αγαπητό μου Δελφινάκι! Από τα βάθη της ψυχής μου σου εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ γεμάτα χαρά υγεία και ευτυχία στη ζωή σου! Συνέχισε να μας κρατάς συντροφιά με το χαρούμενο και ταπεινό ιστολογιάκι σου! Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα και γίναμε ηλεκτρονικές φίλες. .Όσο για τη ζωγραφιά, θα ήθελα τον αγαπημένο μου ήρωα,που έχω και σαν εικόνα, τον Μποπ Σφουγγαράκι. Αν σου είναι εύκολο θα ήθελα και ένα μικρό δελφινάκι στη γραβάτα του αλλιώς δεν πειράζει. Πάντως αυτή η έκπληξη που ετοίμασες είναι υπέροχη και οι ζωγραφιές σου μέχρι τώρα δεν έχουν λάθος! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου και σένα αγαπητή Βασιλική! Σ ευχαριστώ για τις ευχές σου! Και γω χάρηκα που σε γνώρισα και γίναμε ηλεκτρονικές φίλες (ποιος ξέρει μπορεί και να γνωρίζομαστε χωρίς να το ξέρουμε χιχι) :) Πολύ μου αρέσει η ζωγραφιά που θες , σ ευχαριστώ πολύ για την αποδοχή.

      Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  21. Δελφινάκι μου σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!! Είναι πολύ όμορφο, αλήθεια!! Έχει και τα χρώματα του καλοκαιριού!!! Ένα μοντέρνο cupcake!!!! Τρέχω να το αναρτήσω!!!!! Ευχαριστώ πολύ και πάλι!!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελπιζω να μου λες αληθεια οτι σου αρεσε , γιατι εμενα δε μου αρεσε και πολυ
      σ ευχαριστω για την αποδοχη και αναρτηση, φιλουθκια!!

      Διαγραφή
    2. Εγώ ευχαριστώ πολύ!!! Αλήθεια μου άρεσε, το 'βαλα και δεξιά και σαν ανάρτηση!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. το ειδα ναι, σ ευχαριστω διπλά !!!!!
      είδα και την απαντηση σου στο σχολιο μου (στο μπλοκ σου)

      Διαγραφή
  22. :D Το νούμερο 13 είναι δικό μου και είναι το πιο ωραίο απο ολάααα! ΧΑΑΑΑΑΑΑ

    Σε ευχαριστώ πολυ για το χρόνο που αφιέρωσες! Πολύ όμορφες όλες οι ζωγραφιές!!

    σου χρωστάω! :)

    φιλιά
    Λία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα Λία.χαίρομαι που σ αρεσε, δελφινοφιλουθκια :)

      Διαγραφή
  23. Γεια σου συμπατριώτισσα Δελφινάκι! Η ζωγραφιά σου είναι καταπληκτική! Για να φανταστείς αυτή την πόζα είχα στο μυαλό μου! Έχεις μεγάλο ταλέντο στη ζωγραφική! Σε ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ! Θα την πάρω να διακοσμίσω το blogoσπιτάκι μου! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα συμπατρίωτισσα Βασιλική. Χαίρομαι που σ αρεσε. Αληθεια , αυτή την ποζα είχες; Είδες τηλεπάθεια οι συμπατριωτούδες; χιχι Εγω σ ευχαριστω για την αποδοχη. Πολλά δελφινοφιλούθκια :)

      Διαγραφή
  24. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΜΑΤΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα..ωωω ευχαριστω πολυ που περασες και για την ευχη, ειναι πολυ ομορφη ευχη, την ιδια ευχομαι και για το δικο σου μπλοκ

      φιλουθκια

      Διαγραφή
  25. Χρόνια πολλά στο δελφινοσπιτάκι!! Πανέμορφα τα σχέδιά σου!!Πάντα να έχεις έμπνευση και να δίνεις χαρά σε τόσους ανθρώπους!!Το "σύμπαν" θα στο ανταποδώσει..στέλνοντάς σου κι εσένα ό,τι καλύτερο!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα..Ευχαριστώ για τις ευχές και που πέρασες .. Να σαι παντα καλα, οτι καλο και σε σενα ευχομαι. Δελφινοφιλουθκια

      Διαγραφή
  26. Να τα δεκαρίσεις, 20ρίσεις, 100στήσεις.
    Θέλει επιμονή το blogging. Αν το παρατήσεις θα σε παρατήσουν και οι αναγνώστες σου.
    Πάνω από όλα πρέπει να είσαι αληθινή, αυθεντική.

    Τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλωσορισατε στο ιστολογιο μου..ευχομαι να σας βλεπω συχνα..και να σας προσφερει ομορφες και χαλαρωτικες στιγμες το ιστολογιο μου..

      ευχαριστω για την συμβουλη... τα λεμε

      Διαγραφή
  27. Να τα εκατοστήσεις δελφινάκι μου και πάντα να μας χαρίζεις χαρά και αισιοδοξία όπως και τώρα φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές Βιργινία μου. Να σαι πάντα καλα!

      Διαγραφή
  28. Δελφινακι μου, καλησπερααα!
    Ειχα κατι μερες να μπω (το ομολογω...)
    Δεν προλαβαινω να κανω και πολλα τελευταια....
    Λοιπον, θα ηθελα κι εγω μια καλοκαιρινη ζωγραφιτσα για το μπλογκοσπιτακι μου! (τι φοβερη ιδεα αυτες οι ζωγραφιες!!!μπραβο σου!)
    Ενα παγωτο χωνακι....σλουρπ! ;ο)
    Χρονια πολλα και δημιουργικα ευχομαι στο μπλογκοσπιτακι σου με τα πολλα κι ενδιαφεροντα θεματα!
    Φιλια θαλασσινα και δροσερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Βάλι καλησπέρα..σ ευχαριστώ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια. Με μεγάλη μου χαρά να σου κανω την ζωγραφιά που θες με όλη μου την αγάπη!!
      Δελφινοφιλούθκια

      Διαγραφή
  29. Θα μου άρεσε ένα δελφίνι που πηδάει πάνω απ'το νερό όπως είναι η εικόνα του προφίλ σου, αλλά να έχει μαζί του και το μωρό δελφινάκι όπως έχω σ'αυτόν τον πίνακα εδώ (ίσως χρειαστεί να το μεγενθύνεις για να το δεις καλύτερα):
    http://www.marie-meraki.blogspot.gr/2011/06/blog-post_11.html
    Αν σου είναι δύσκολο τότε φτιάξε μου μια γατούλα που τις λατρεύω!
    Σ'ευχαριστώ! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Και βεβαίως (έστω και λίγο νωρίτερα) ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ στο όμορφο Δελφινάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Μαίρη μου

    ωωω μου αρέσει πολύ η ζωγραφιά που επέλεξες , με μεγάλη μου χαρά να την κάνω

    Εγώ ευχαριστώ για την αποδοχή

    Δελφινοφιλούθκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ (και από εδώ) !! :-)) Πάω να το διακοσμήσω στο blog μου!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ σ ευχαριστώ που σ αρεσε και για την αποδοχή.. έρχομαι να το δω.. φιλάκια

      Διαγραφή
  33. Χρονια πολλα να χαιρεσαι το μπλγκοσπιτακι σου,θα ηθελα την ζωγραφια μ ε το δελφινακι και την Κυπρο μας!Σε ευχαριστω πολυ!Περιμενω να ερθω να την παρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ για τις ευχές... με μεγάλη μου χαρά να την κάνω.. εγώ ευχαριστώ...

      Διαγραφή
  34. Γειά σου Δελφινάκι ! Πολύχρονο να είναι το μπλόγκ σου και να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου.
    Δεν έχουμε ακόμα συνέλθει από το σόκ που περάσαμε από την φωτιά...δεν ξέρω εάν πρόλαβες να δείς την ανάρτησή μου....ευτυχώς όλα καλά !
    Καλή ξημέρωμα και πολλά φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαίρη-Ανν...ευχαριστώ για τις ευχές, το ίδιο εύχομαι και για το δικό σου μπλογκ.. ωχχ όχι δεν πρόσεξα κάτι...έρχομαι να δω...ευτυχώς που όλα καλά..
      καλή μέρα να έχετε

      Διαγραφή
  35. Καλημερα Δελφινακι!Σε ευχαριστω πολυ για το δωρακι σου!Πολλες και καλες αναρτησεις σου ευχομαι!Το στολισα κιολας στο σπιτακι μου!!Δεν εχω λογια!!Τελειο!!Περνα να το δης!!Πολλα φιλουθκια στην ομορφη Κυπρο μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Ευχαριστώ που σ αρεσε και το στολισες. Φιλούθκια

      Διαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα όμορφα σχόλια σας. Αυτά μου δίνουν δύναμη να συνεχίζω.